آر ت کافی

آرت کافی مرجع خرید انواع قهوه آنلاین

آر ت کافی

آرت کافی مرجع خرید انواع قهوه آنلاین

درست کردن قهوه بدون دستگاه قهوه ساز چطوریه ؟


مراحل روش تهیه قهوه با استفاده از کیسه ی قهوه چگونه است؟


1. اولین کاری که لازمه انجام بدید اینه که به مقدار مورد نیاز قهوه رو داخل فیلتر بریزید. بعد فیلتر رو محکم کنید، طوری که یه کیسه‌ ی پر از قهوه‌ آسیاب شده داشته باشین. چون که خرید قهوه آنلاین به نسبت خرید حضوری کار راحت تری هستش، شما میتونید برای خرید قهوه اسپرسو هم از فروشگاه اینترنتی آرت کافی انجام بدید.


2. حالا درب فیلتر قهوه رو با نخ گره بزنین، دقیقاً مث چای کیسه ای.


3.  بعد آب جوش رو داخل فنجون بریزید و فیلتر رو داخل اون بذارید.


4. تقریباً ۵ دقیقه منتظر بمونبد تا قهوه کاملاً دم بکشه.


5. فیلتر رو از فنجون خارج کنین و دورش بریزین. برای اینکه این فیلتر یه بار مصرف هستش.


خوب قهوه ی شما بدون دستگاه قهوه ساز آماده شد و میتونید اون رو میل کنید. لینک کامل مقاله رو میتونید اینجا ببینید.


https://artcoffee.ir/

روش تهیه کردن قهوه دارچینی چگونه است؟

روش تهیه  کردن قهوه دارچینی چگونه است؟


دارچین یه ادویه ای است که با شنیدن اسم اون چوب های نازک قهوه ای رنگ خاصش به ذهنمون میاد که به دلیل عطر و طعم دلنشینش و همچنین طبع گرمش، در ترکیب بسیاری از دمنوش ها، چای و قهوه اضافه میشه. همونطوری که چای دارچینی بین ما ایرانی ها بسیار طرفدار داره، احتمالاً شنیدید که قهوه دارچینی هم جذاب و جزو سالم ترین انواع دم کرده ی قهوه است که طعم فوق العاده ای داره و برای شما بسیار جذابه. پس اگر میخوایید یه قهوه با این طعم درست کنید برای خرید قهوه آنلاین میتونید از آرت کافی اقدام کنید.


شما می تونید چوب دارچین مورد نظرتون رو داخل قهوه بریزید یا اینکه یه قاشق غذاخوری از پودرتون رو داخل اون بریزید و دم کنید، اما اگه به دنبال یه راه خوب برای تهیه کردن این ترکیب هستید باید اول اون رو با چوب دارچین (اگر هم خواستید مقداری شکر) داخل قهوه ساز بریزید و بعد از اون زیرش رو روشن کنید و به مدت حدودی 10 دقیقه در حالت گرم نگه داری کنید و از ترکیب بدست اومده کیف کنین.

اگر هم بخوایید می تونید مقداری خامه (کم چرب باشه) رو با دارچین مخلوط بکنید و این مورد رو به نوشیدنیتون اضافه کرده و اگه خواستید به جای شکر هم می تونید از شربت افرا استفاده کنین و برای تزیین مقداری از اون پودر رو روی قهوه خودتون بریزین.

اگر میخوایید قهوه ی خودتون رو به صورت اسپرسو با موکاپات یا اسپرسوساز درست کنید برای اینکه قهوه دارچینی درست بکنید باید بعد از دم آوری اسپرسو حالا چه با موکاپات یا موکا باشه یا اسپرسوساز، پودر دارچین رو به اون اضافه کنید و بعد هم بزنید.

باید یادتون باشه که دارچین خودش جزو شیرین کننده های طبیعی به حساب میاد و یکی از گزینه های مناسب برای جایگزین کردن شکرهستش.

میتونید روی ادامه مطلب کلیک کنید تا کل مقاله رو بخونید.

روش درست کردن موکاچینو

روش درست کردن موکاچینو 

 

در میان انواع قهوه های موجود موکاچینو یکی از مرموزترین قهوه ها است که برای بسیاری از عاشقان قهوه و حتی کسایی که به شکل حرفه ای در این زمینه فعالیت میکنن مواردی مثل طرز تهیه کردن و شناخت این قهوه با مشکل و سوال براشون همراه بوده.

نکته اینکه اکثر افراد با هم دیگه یک عقیده دارن که در واقع موکاچینو نوشیدنی سنتی موکا هستش، یا اینکه حداقل دربردارنده ی مقداری شکلات یا پودر کاکائو هست.

البته برخی ادعا میکنن موکاچینو یه لاته(کافه لاته) کوچیک است که به اون سس شکلات هم اضافه شده ، اما افراد دیگه ای هستند که ادعا دارن این قهوه یه نوشیدنی شیری همراه با پودر کاکائو است که برای کودکان مناسبتره تا برای افراد بزرگسال، برخی هم میگن که موکاچینو فقط یه قهوه موکا هستش که به اون یه اسم فانتزی داده شده.

در نهایت میشه گفت که موکاچینو یه نوشیدنی گرم است که ترکیبی از قهوه و شکلات بوده و برای کسایی که به تلخی قهوه علاقه ندارن میتونه گزینه ی خیلی مناسبی باشه. پس اگه میخوایید این ترکیب لذیذ رو درست کنید ما توی artcoffee برای خرید قهوه توسط شما محصولات مختلفی رو فراهم کردیم تا شما هنگام خرید سردرگم نشید.

اینجا میتونید مقاله رو کامل بخونید