آر ت کافی

آرت کافی مرجع خرید انواع قهوه آنلاین

آر ت کافی

آرت کافی مرجع خرید انواع قهوه آنلاین

روش تهیه کردن قهوه دارچینی چگونه است؟

روش تهیه  کردن قهوه دارچینی چگونه است؟


دارچین یه ادویه ای است که با شنیدن اسم اون چوب های نازک قهوه ای رنگ خاصش به ذهنمون میاد که به دلیل عطر و طعم دلنشینش و همچنین طبع گرمش، در ترکیب بسیاری از دمنوش ها، چای و قهوه اضافه میشه. همونطوری که چای دارچینی بین ما ایرانی ها بسیار طرفدار داره، احتمالاً شنیدید که قهوه دارچینی هم جذاب و جزو سالم ترین انواع دم کرده ی قهوه است که طعم فوق العاده ای داره و برای شما بسیار جذابه. پس اگر میخوایید یه قهوه با این طعم درست کنید برای خرید قهوه آنلاین میتونید از آرت کافی اقدام کنید.


شما می تونید چوب دارچین مورد نظرتون رو داخل قهوه بریزید یا اینکه یه قاشق غذاخوری از پودرتون رو داخل اون بریزید و دم کنید، اما اگه به دنبال یه راه خوب برای تهیه کردن این ترکیب هستید باید اول اون رو با چوب دارچین (اگر هم خواستید مقداری شکر) داخل قهوه ساز بریزید و بعد از اون زیرش رو روشن کنید و به مدت حدودی 10 دقیقه در حالت گرم نگه داری کنید و از ترکیب بدست اومده کیف کنین.

اگر هم بخوایید می تونید مقداری خامه (کم چرب باشه) رو با دارچین مخلوط بکنید و این مورد رو به نوشیدنیتون اضافه کرده و اگه خواستید به جای شکر هم می تونید از شربت افرا استفاده کنین و برای تزیین مقداری از اون پودر رو روی قهوه خودتون بریزین.

اگر میخوایید قهوه ی خودتون رو به صورت اسپرسو با موکاپات یا اسپرسوساز درست کنید برای اینکه قهوه دارچینی درست بکنید باید بعد از دم آوری اسپرسو حالا چه با موکاپات یا موکا باشه یا اسپرسوساز، پودر دارچین رو به اون اضافه کنید و بعد هم بزنید.

باید یادتون باشه که دارچین خودش جزو شیرین کننده های طبیعی به حساب میاد و یکی از گزینه های مناسب برای جایگزین کردن شکرهستش.

میتونید روی ادامه مطلب کلیک کنید تا کل مقاله رو بخونید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد